Inspirace pro využití nafukovací solární lampičky

Nafukovací solární lampička v hodnotě 449 Kč
Šance na výhru je veliká! Každý týden hrajeme o 200 výher!
Proč jí prostě musíte mít?
  • Absorbuje sluneční paprsky přes den a svítí v noci
  • 10 hodin světla
  • Voděodolná
  • Kompaktní
  • Lehká
  • Perfektní pro přes den a svítí v noci
  • Flexibilní a odolná
  • Jednoduše použitelná
Rozměry:
2 x 12,5 cm
Váha:
110g
Nafukovací solární lampička v hodnotě 449 Kč
Šance na výhru je veliká! Každý týden hrajeme o 200 výher!
Proč jí prostě musíte mít?
  • Absorbuje sluneční paprsky přes den a svítí v noci
  • 10 hodin světla
  • Voděodolná
  • Kompaktní
  • Lehká
  • Perfektní pro přes den a svítí v noci
  • Flexibilní a odolná
  • Jednoduše použitelná
Rozměry:
2 x 12,5 cm
Váha:
110g

Hry a nápady

HLEDAČ POKLADŮ

Využití lampičky:

Osvětlení pro hledače pokladů. Využijte lampičku a najděte za tmavé noci hromadu dukátů! Hra je vhodná i pro menší počet osob a můžete ji spojit se sladkou odměnou pro každého hráče.
1.

Co si připravit?

Solární lampičky, čokoládové dukáty (kulaté čokolády zdobené zlatým obalem ve vzhledu mince), píšťalku, stopky… Organizátor hry rozmístí venku na konci dne (ještě za světla) čokoládové dukáty. Ideálně na vrcholku kopce nebo na louce. Oznámí hráčům, že zahlédl duhu a na jejím konci skřítka, který byl nešikovný a rozsypal celý hrnec dukátů.
2.

Jdeme hrát!

Je noc. Každý hráč dostane lampičku. Organizátor písknutím na píšťalu odstartuje hru. Úkolem hráčů je v časovém limitu, s pomocí lampičky, nasbírat co nejvíce zlatých dukátů. Jakmile vyprší časový limit, organizátor pískne na píšťalu a všichni hráči se vrací. Každý si pak může pochutnat na své odměně. Obměnou hry je použití papírků (jako bankovek), míčků nebo čehokoliv dalšího, co je malé a skladné.
3.

SBĚRATEL

Využití lampičky:

Osvětlení podepisujících se osob.

Slunce zapadá a večerní zábava se blíží! Připravte si kus papíru, tužku a dobrou náladu! Hra je vhodná pro rodinu nebo přátele. Minimálně by se však mělo zapojit 5 osob. K její přípravě nepotřebujete téměř nic, je jednoduchá a umožňuje různé alternativy.
1.

Co si připravit?

Solární lampičky, bločky nebo papíry, propisky Hru můžete hrát téměř kdekoliv. Stačí trocha volného prostranství, kde se můžete pohybovat bez rizika zranění. To hledejte ideálně ještě během dne. Je vhodné začít hrát skutečně až po setmění. Definujte předem seznam jmen známých osobností (je vhodné, aby každý hráč měl seznam k dispozici).
2.

Jdeme hrát!

Jmenujte některé z vás známými osobnostmi dle definovaného seznamu. Tyto osoby dostanou propisku a lampičku a rozmístí se v nedalekém okolí. Jak se rozmístí, bude na jejich vlastní domluvě. Důležité je, aby se společně předem domluvily na pořadí, v jakém je nutné mít podepsané autogramy. Tedy aby hráč získal podpis od A, je nutné nejprve mít podpis od B a B se podepíše, až když je na papíře podepsané C. Každý hráč tedy nejprve zjišťuje, kde má začít a kde se nachází jednotlivé osobnosti. Na výkřik „START“ rozsvítí osobnosti lampičky, které mají u sebe, a ukážou tak hráčům polohu, kde stojí některá z osobností. Úkolem ostatních hráčů je nasbírat všechny autogramy (podpisy) známých osobností ve správném pořadí. Vyhrává ten hráč, který je nasbírá jako první. Pokud bude hra příliš jednoduchá, vyzkoušejte verzi, při které osobnosti mění svá stanoviště během hry. Hra hned dostane nový rozměr.
3.

BOJOVKA!

Využití lampičky:

Osvětlení stanoviště, světlo pro vybrané hráče, nasměrování hráčů.

Zábava dnem nekončí! Připravte pro svou rodinu, přátele nebo třeba na táboře skvělou noční bojovku! Je vhodná pro větší množství lidí a vyžaduje o něco více času na přípravu. Překvapivě ale k její přípravě není nutné příliš velké množství věcí a umožňuje libovolné obměny.
1.

Co si připravit?

bojovkaSolární lampičky, provázek, masky… V okolí místa, kde se nacházíte, najděte zajímavou, členitou trasu. Trasa by měla ideálně končit na děsivém místě (kostel, hřbitov, sklepení apod.). Nebude ale problém, když ji zakončíte kdekoliv dle možností. Trasu projděte i po setmění, abyste měli jistotu, že je bezpečná a nebude hrozit zranění. Pokud nemáte možnost potenciálně nebezpečné místo obejít, snažte se ho alespoň dostatečně označit a osvítit (např. právě solární lampičkou). Stejně tak pokud trasa není rovná a je nutné z ní odbočit, je vhodné navést např. lampičkou nebo nataženým provázkem. Schovejte všechny rekvizity, připravte si třeba zvukové efekty, masky a tu část týmu, která straší, a můžete začít.
2.

Jdeme hrát!

Na úvod představte příběh. Co třeba hladový zlý vlk, který se vymanil ze zajetí myslivce a těší se, až vás zakousne? Je jen na vás, čím hru uvedete, ale věřte, že pořádný příběh okoření zážitek. Z místa zahájení hry vychází jedna osoba (nebo dítě) po druhé. Úkolem je dojít až na konec trasy, kde čeká na ostatní. Strašit můžete hmatatelně (strašící osoba se třeba letmo dotkne), zvukově (zvukové nahrávky, šustění v lese nebo podivné zvuky vám vyvolají husí kůži) nebo třeba vizuálně (můžete potkat ležící postavu, oběšence, masky a další).
3.